Iesūtītā informācija tika prezentēta Foruma dalībniekiem. Prezentācijas materiāls apskatāms un lejuplādējams šeit.

Zemāk piedāvājam ielūkoties pilna apjoma materiālā, ko TIC un tūrisma uzņēmumi iesūtījuši par tūrisma attīstību un virzību Vidzemē 2015.gadā.

Pašvaldību un TIC informācija:

• Vidzemes piekraste – klastera iniciatīva „Saviļņojošā Vidzeme” (Carnikava, SaulkrastiSalacgrīvaLimbaži, Aloja);
 GNP – klasteris „Enter Gauja” (LīgatneAmataCēsisValmiera);
 Rīga+ jeb pierīga un Daugavas lejtece (RopažiSalaspils);
• Vidzemes augstiene (MadonaĒrgļiJaunpiebalgaVecpiebalga);
• Ziemeļvidzeme un pierobežas teritorijas (RaunaSmilteneStrenčiValkaAlūksneGulbene).

Tūrisma uzņēmumu / organizāciju informācija:

• Muzeji: Turaidas muzejrezervātsMinhauzena pasauleA.Pumpura Lielvārdes muzejs;
 Uzņēmumi: Valmiermuižas pilsA. Kerliņa laukakmens izstrādājumu bodīte “Ezeriņi”;
• Naktsmītnesatpūtas komplekss „Meža salas”viesu nams „Kosīši”kempings „Leiputrija”brīvdienu mājas „Celmi”;
• Ceļojumu aģentūra „Pro Travel”.

Vēlamies atgādināt, ka statistikas rādītāji un plānotā attīstība bieži vien ir viens no faktoriem dažādu projektu pieteikumiem finansējuma piesaistei. Statistikas ievākšana, apkopošana un analizēšana ir svarīgs uzņēmuma attīstības faktors, lai izprastu klientu vēlmes, vajadzības un pielāgotu pakalpojumus. Uzņēmējiem – lūgums apkopot statistikas tendences un sadarboties ar pašvaldībām (TICiem), organizācijām, kuras lūdz un apkopo šāda veida informāciju. Novadiem un uzņēmējiem lūgums aktīvāk sadarboties - Vidzemes kopējās tendences un statistika ir ļoti nozīmīga informācija kopējais Vidzemes attīstībai!


Informāciju apkopoja:

Vidzemes Tūrisma asociācijas biroja vadītāja
Anna Kupče
info@vidzeme.com, +371 20220072
www.vidzeme.com